Dubaj

7. 3. 2015

Brzy ráno jsme se shledali s obrovskými kufry před letadlem do Dubaje. Všechny jsme byly nedočkavé, protože Dubaj je úžasné město s velkým množstvím úžasných maxi staveb a jiných zajímavých míst.

Hned po přistání nás limuzíny dovezli k pětihvězdičkovému hotelu Burj Al Arab. Také jsme si hned rozdělili pokoje. Byly to úžasné pokoje pod hotelem, s výhledem na mořské korály.

V 1. pokoji jsem se zabydlela já a Helenka.

V 2. pokoji bydlí Fíbí s Jess.

V 3. Tinuška se svou sestřičkou Rubinkou.

4. pokoj obsadila Stellinka s Vailet (mou sestřičkou:D).

Do 5. pokoje šla Gal s Katy.

6. pokoj si zabrala Terezka s Aničkou.

Job s Marry se ubytovaly v pokoji číslo 7.

A do 8. pokoje přišla Darinka se Sudíkem.

Po rozdělení pokojů už bylo celkem pozdě a navíc nám kručelo v bříškách. Zašly jsem tedy do luxusní restaurace pod vodou. Byl to krásný zážitek. Vychutnávali jsme si mořské plody a nad námi pluli rybky a žraloci.

Hned ráno jsme odpočinuté vyrazili po mohutných stavbách, které Dubaj tak proslavily. Jako první byl Mrakodrap Burdž Chalífa.

Dále jsme se posunuly na trošku jinou část města. Na Palmové ostrovy. Tedy byl to krásný zážitek, ale nožky bolí.

Bylo krásné počasí a tak jsme si šly odpočinout do obrovského aguaparku. My jsem sice šly jen do klidného bazénku, ale Anysek s Darinkou vyzkoušely i tobogán pod vodou, kde mohli vidět žraloky a jiné mořské živočichy.

Cestou zpátky do hotelu jsem ještě navštívily obrovské aquárum. Ryby a voda byly všude kolem nás. No komu by to nenahnalo husí kůži? :D

V hotelu jsem si odpočinuli, jenže tam byla nuda a tak jsme ještě vytáhli nohy ven. Byl krásný jasný večer. Procházeli jsme se po osvětlených silnicích.

Došli jsme až k molu, kde jsme se vyfotili jako ušlapané cestovatelky.

Ráno jsme se zabalily a dojely k letadlu. Musely jsme se rozloučit s Dubají.